BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 6, 2011


Mulle meeldivad need tuulised & natukene vihmased ilmad,kus lehti paiskub igalepoole laiali ja hea on istuda kodus,vaadata seda aknast & üldse end mitte täna liigutada(nagu tegin mina). Ma tahaks nii juba seda 'reede tunnet' , kui lähed koolimajast välja ja tead,et nüüd on viimane trenn,saab koju ja LEBOSSE,sinna kõige paremasse lebosse,oma kõige paremaga! Oooh,ma ootan seda.
Iga päev on ärevust täis,see kooliaasta on koolis kuidagi hoopis teistsugune. Nagu olen ma kahes eelnevas postituseski maininud,kõik on muutunud. Kuidagi ei tea mida igalt päevalt oodata,et mitu tundi täna ära jääb või kes tuleb küll asendama?
Ma olen rahul. mulle meeldib hetkel kõik,isegi Ciara pilte vaadates ei hakka ma mõtlema oma tüüpilist lõigume-veene mõtteid. Ega kellelgi pole kerge,seda ka minulgi,aga sellegipoolest on minul kahtlane ükskõiksus ja rahulolu. Las olla.
Tänane päev on olnud kuidagi youtubes surfates eesti laule täis. Vahel on hea lihtsalt vahelduseks kuulata Tanel Padarit või Smilersit või midagi muud,mis sinna paremale poole ette lööb. Hea.

0 comments: