BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 3, 2011

Kuna ma võtsin endale koolis ka autokooli,siis on minu homne koolipäev kella 5'ni,tundub päris killer,aga mis ei tapa teeb tugevamaks & ma juba tegin endale toreda lunch boxi kaasa.
Ilm oli täna mõnus,mulle meeldis. Ja ka siiani meeldib mulle see paks lehekiht,mis mul ühelpool hoovi on,sest ma tean,et nii,kui need lehed maha kukuvad,on natukene veel ja ongi jõulud. See meeletu küünalde põletamine,mõnus rahulik muusika,rahu ise & muidugi kamina soojus! Mmmm..kuidas ma ootan seda,sest minu ettekujutus nendest jõuludest on hoopis teistsugune.
Hetkel käib meeletult hea film,nagu pulmasõltlane,peale seda ilusti teki alla & ei vaeva oma pead,et ma jäin paari käändkonna võrra lollimaks ladina keeles. Andeksi õpetajad,aga mina ei suuda.
Love your life & take care!

0 comments: