BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 29, 2010

Olin juba unustanud,kui mõnus on,kui on soojad ja päikselised päevad..Isegi õhtul kell pool 10 on tahtmine midagi teha,sest välja vaadates oleks kell alles nagu 6.
aga noh,muidugi on nendel ilmadel miinused ka,võib juhtuda,et tuled rannast tagasi punasena,nagu mina täna.Tegelikult puhas enda lohakus,aga venna sai ikka mõnusalt pruuniks. Nimelt olin ma täna nanny terve päeva ja veetsin ka vennaga terve päeva rannas,koos Eleriga ja lõpuks liitusid ka Kristi,Liisa ja Liina. Ujumas sai käidud,võrku mängitud ja muidugi niisama nalja tehtud.Igatahes üli-üli mõnus päev.
Eilne öö oli imelik,lõi mind jälle korraks rajalt maha ja ma nii kohutavalt vihkan seda.Tegelikult ei mõjutanud see mind nii väga,aga siiski see jutt,mida räägiti,võttis klombi kurku korraks.
Aga nüüd hakkab Hispaania ja Portugali mäng ning mina suundun koos suure rafaello pakiga telksi ette.
take care ja ärge ära põlege!

0 comments: