BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 27, 2010

nonii,peab tõdema,et ma mõtlesin vahepeal enda blogija ameti maha panna,aga võtsin siiski kokku ennast.
Lõpetamine läks kiirelt ja ma ei pannud tähelegi,kui see juba läbi oli,niiet selle teema juures ma pikemalt ei peatu.
Ma loodan või noh,tegelikult olen kindel,et paljudel oli 86 korda lahedam jaanipäev,kui mul.Kuna ma käisin Saaremaal,siis seal TÕSISELT polnud midagi väga erilist teha,kui mingitel küla jaanituledel käia,kus autost lastakse Mati Nuude laule ja tehakse saapa loopimis võistlusi,how nice,aga üle elasin.Aga muidugi,ega venna sünna ka igav ei olnud,sellel päeval,suutis ta isegi normaalne olla.Imelik mõelda,et mu vend läheb järgmine aasta kooli juba,aeg tõsiselt lendab.
Peale Saaremaad kihutasime Liisaga Fretsi poole,kus ma suutsin juba ühest veinist täitsa normaljokk olla.Aga noh,SUVI ON!!(tegelikult pole mulle see siiani kohale jõudnud)
Nüüd ma juba kannatamatult ootan õlletoobrit,siis saab jällegi SAAREMAALE,aga seekord on seal vähemalt tegemist rohkem ning neljapäeval võtame Liisa ja Marleeniga väikse Soome tuuri ette.
Ehk kunagi kirjutan uuesti ja ei kipu loobuma siia kirjutamisest. take care

unine totuke puhub küünlaid


0 comments: