BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, July 6, 2010

Heipa blogger.Ma olen laskund pääääris pika pausi sisse,aga nüüd ma teen tasa selle.
Vahepeal olid 4 päeva minu vanemad ära,kus ma koguaeg tsillisin 4 super tsikiga Liisa,Marleeni,Liina ja Kristiga.Päris mõnusad päevad olid ja ma hakkasin mõtlema,kui mõnus oleks,kui näiteks issi võtaks kuu aega puhkus ja nad läheksid Saaremaale ära,jeah.
Päevad on kõik väljaarvatud tänane möödunud rannas,no kellel poleks,sest ilm on niii kohutavalt hea ja rannas pole lihtsalt kohta,kus olla.Vähemalt 10000 korda on minu armas päikse allergia ülesse löönud ja nahk ära kärssanud,aga läheb üle.
Kuigi need ilmad on mõnusad ja mida kõike veel,siiski on PALAV,eriti minul,kes ma elan pmts kasvuhoones ja minu konditsioneeri masin ei võimalda niipalju jahedat õhku majja tekitada,kui vaja oleks.
Ma ei suuda enam täpsemalt kirjutada,sest ma olen ära unsutanud ka paljusid asju,mis ma olen vahepeal teinud ja püüdke ise selliste ilmadega kodus arvutis olla ja bloggida,kuigi mina seda jah hetkel teen,aga kõik sellepärast,et ma olen nanny.
nautige päikest!

0 comments: