BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 18, 2010

Tegelt on see lõpetamise eel olev sähmimine päris äge. Võib-olla ma arvan sellepärast nii,et lõpetamine on lähedal,juba esmaspäeval! Aga täna nähes,kui mõnus on olla üleslöödud ja meeletult suurte lillekimpudega,tekkis endal ka väike värin ja sättimis tunne juba.Hell no,ma ei hakka ennast 2 päeva varem sättima,haha.Aga jaah mõnna on see värk.
Siiani on kõik olnud üksluine ja väsitavad päevad. Tähendab,kuna mul rulood hetkel pole,siis läheb uni suht vara ära ja uni on terve päeva silmas.
Käisin ka vaatamas Seks & Linn 2 ning paljudel on õigus,et esimene osa oli parem,aga mina jäin rahule,meeldis,nalja sai.Ja ma ei saa mainimata jätta,et ma armastan Samanthat.
Ja hetkel peaks ma olema väljas,aitama emmel teha mingit lillepeenart korda,aga ma ei lähe,sest ma olen vihane,et ta endale täna KÕIGEST 4 paari kingi ostis :) good 4 you mom.
hahaa,ja sheerin ühe hea pildi. mida kõike ka ei leiutata.

0 comments: