BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 9, 2011

mõtlesin,et teen midagi huvitavat ka vahelduseks

MIS OLI SINU:
1. viimane jook – õuna mahl
2.viimane telefonikõne – Reimo
3. viimane sõnum – ema
4. viimane laul, mida kuulasid – Keri Hilson feat Nelly – Lose Control
5. viimane kord kui nutsid – 09.02.2011

KAS SA OLED KUNAGI:
6. käinud kellegagi 2 korda – Jah
7. olnud suhtes petetud – kahjuks jah
8. suudelnud kedagi & seda kahetsenud – Jah
9. kaotanud kellegi erilise – jah,kahjuks
10. olnud depressioonis – olen küll
11. olnud täis ja oksendanud – jah,aga seda juhtub ka parimatel

JÄRJESTA 3 LEMMIKVÄRVI:
12. Sinine/helesinine
13. Roosakas Lilla
14. Must
SEL AASTAL SA:
15. said uusi sõpru – sain ikka jah
16. läksid kellegist lahku – jah,tuli ka seda ette
17. naersid seni kuni nutsid – jah,vägaaa tihti
18. kohtusid kellegagi, kes sind muutis – eem,seda vist mitte
19. leidsid, kes su tõelised sõbrad on – Jah ja see oli ka mõnes mõttes raske
20. leidsid, et keegi rääkis sinust – muidugi,seda juhtub tihti
21. suudlesid kedagi oma facebooki sõbralististist - jah

ÜLDINE:
22. kui mitut inimest oma facebooki sõbralistist tead ka päriselus – üldjuhul ma ei lisa/võta vastu suvalisi.
23. armastad oma perekonda – MUDIUGI,mis siis,et on ka arusaamatusi
24. kas sul on lemmikloomi – jah, pisikene must koer
25. kas sa tahad oma nime muuta – ei taha,kuigi kunagi olin kindel,et teen seda
26. mida sa tegid oma eelmise sünnipäeva jaoks – mitte midagi erilist,võtsin sugulased vastu ja õhtusöök kõigest
27. mis kell sa täna üles ärkasid – 7:43
28. mida sa tegid täna südaööl – vaatasin CSI’d
29. nimeta midagi, mida sa EI JÕUA ära oodata – seda päeva,kui ma saan öelda,et MA OLEN ÕNNELIK!
30. viimane kord kui oma ema nägid – mm,10 minutit tagasi,kui all käisin
31. mis on üks asi, mida sa sooviksid oma elus muuta – perekonnas võiks suhtlemine korras olla ning mina võiks enda kohusetundega natukene rohkem vaeva näha
32. mida sa praegu kuulad – Wiz Khalifa-Roll Up
33. kas sa oled kunagi rääkinud inimesega kelle nimi on Tom – ei ole :D
34. mis käib sulle praegu närvidele – et minu vend on vannitoas ja ma tean,et ta korraldab seal uputuse jälle -.-
35. kõige külastatuim netilehekülg – facebook,blogspot,weheartit
36. kus sa praegu olla tahad – oleksin heameelega kuskil SPA’s või kuskil ranna ääres lebotamas
37. hüüdnimed – Krissu,Klissukmees(minu geniaalne ema) ning Kana(autoriks muidugi Reimo)
38. suhte staatus – vaba muidugi
39. tähtkuju – veevalaja
40. mees või naine –naine
41. silmade värv – sinised,kuid tihti pruunid :D
42. kaal – ma ei käi kaalu peal meelega,mind ei huvita see number seal
43. telefoninumber – kes teab,see teab
44. juuksevärv – Tumepruun
45. pikad või lühikesed –pikad
46. pikkus – 167 cm,oli vähemalt pool aastat tagasi :D
47. kas sulle meeldib keegi (romantiliselt) – Jah
48. mis sulle enda puhul meeldib – see,et inimesed usaldavad mulle ja neile meeldib,kui ma neid kuulan(nii on mulle öeldud vähemalt) ning mulle meeldib,kui mul selline hea omadus on.
49. augustused –kõrvaaugud,nabaneet
50. tätoveeringud – ei
51. paremakäeline või vasakukäeline – paremkäeline
52. esimene opp – pole olnud sellist asja,ÕNNEKS
53. esimene augustamine – kõrvad
54. kõige esimene parim sõber – Alia,lasteaiast :)
55. kõige esimene poiss-/tüdruksõber – oli see vist 4 klass ?! Heinry igatahes
56. mis on su lemmik raamat – ausalt öeldes pole sellist asja,sest kõik raamatud on olnud kohustuslikud ja siis ei meeldi neist ju muidugi ükski
57. kes on su praegune parim sõbranna – neid on mul mitu- Eleri,Sigrit ning mõnesmõttes on ka minu ema mulle parima sõbranna eest :)
58. esimene armumine – aastal 2006/2007 vist ?

PRAEGUSEL HETKEL:
59. sööd –mitte midagi,just sõin
60. jood – eii joo ka midagi
61. kavatsed teha – ekooli minna,mis pole üldse mitte hea mõte
62. kuulad – siiani Wiz Khalifa-Roll Up
63. ootad – homset,kuna siis on Grey Anatoomia ja reede õhtut,et saaks peale trenni olla lihtsalt lebos,teades,et ei pea tõusma järmine päev kell 6 :)

SINU TULEVIK:
64. tahad lapsi saada – ma usun,et jah
65. tahad abielluda – ei
66. karjäär – kui see on midagi,mis mulle meeldib,siis miks mitte

MIS ON PAREM:
67. huuled või silmad – minumeelest on mõlemad võrdsed,aga kui peab 1 valima siis silmad.
68. kallistused või suudlused – kallistused
69. pikem või lühem – siiski pikem
70. vanem või noorem – vanem
71. romantiline või spontaanne – oehhh.. need peaksid tasakaalus olema?!
72. ilus kõht või ilusad käed – mõlemad võiksid olla ilusad
73. hooliv või lärmakas – siiski hooliv
74. kohting või suhe – kindlalt suhe
75. pahanduste otsija või kahtleja – pahanduste otsija,kuid seda ka mitte liigselt :D

KAS SA OLED KUNAGI:
76. suudelnud võõrast – jah
77. joonud kanget alkoholi – jah,kuigi ma tean,et ma ei kannata väga seda.
78. kaotanud kontaktläätsed/prillid – ei ole
79. seksinud esimesel kohtingul – eiii
80. murdnud kellegi südame – oeh, jah olen..
81. olnud murtud südamega – muidugi.
82. olnud arreteeritud – ei :D
83. andnud kellelegi korvi – jah olen.
84. nutnud kui keegi suri – ????????? MUIDUGI
85. armunud sõpra – kunagi ammu jah :)

KAS SA USUD:
86. endasse – mitte väga
87. imedesse – vahel tuleb ette situatsioone,kus tõesti usun
88. armumisse esimesel kohtumisel – täitsa võimalik,kuigi pole kogenud
89. jumalasse – mingilmääral jah
90. Jõuluvanasse – kahjuks see ilus jutt on juba läbi
91. suudlusesse esimesel kohtingul - miks mitte
92. inglitesse – ei

VASTA AUSALT:
93. on sul kunagi olnud korraga rohkem kui 1 poiss/tüdruk – on olnud olukordi,kus on olemas poiss,aga teise poisiga meeldib samamoodi suhelda,aga mitte midagi enamat. Seega siiski EI
94. oled sa teinud midagi keelatut – ikka,kuidas siis muidu
95. kas sa laulsid täna – jah,lausa nii,et vend palus vait jääda :D
96. oled sa oma vanematele valetanud – kunagi nooruses sai seda ikka tehtud jah.
97. kui sa suudaksid minna ajas tagasi, siis kui kaugele sa läheksid ja miks – ma läheks aasta 2008 lõpp-2009 algus,sest ma igatsen seda aega.
98. kui sa saaksid valida ühe päeva eelmisest aastast ja selle uuesti läbi elada, siis mis päev see oleks – ma usun,et see oleks päev,millal ma maandusin Austraaliasse :)
99. kas sa kardad kellessegi teisse armuda – armumisega on üldse nii,et ma olen kehv armuja,aga kui armun,siis väga kauaks.. niiet ma usun,et ma kardan jah armuda alguses
100. postitad selle kui oma 100 tõde – täpselt nii ma teengi :)

0 comments: