BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 9, 2011


Ei saa mina ka aru,kuidas mul need hullused nii kiirelt muutuvad.Kuigi Ciara on põhiline ning vahepeal ilastasin ka Drake peale ja nüüd hullutab mind Keri Hilson ja Nicki Minaj.. Samas ega ka Wiz halb pole.
Nii siis,olen ma meeletult õnnelik,et homme on NELJAPÄEV ja siis on juba hea mõelda,et " homme on reede" ja see reede veel eriti,kuna ma saan nädalavahetuse ÜKSINDA kodus olla.Ma ei kujuta ette,mis saama hakkab. ma viskan kõik asjad maja peale laiali,elan suures toas ja külmkapi ukse vahel. Oi-Oiii kuidas ma ootan seda.Üldse toimub midagi imeliku minuga,et ma ei viitsi enam eriti väljas käia,samas on see hea,ei nurise,mulle meeldib :)
Just hetk tagasi jäi mulle ette pilt,kus tüdruk ja poiss istusid diivanil lebos,jäätise karbid ees ja vaatasid telekat,minu reede tuleb ka peaaegu nii õnnelik,ainult,et oma koeraga.
hoidke end selle meeletu tuule eest,mis väljas möllab!

0 comments: