BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 20, 2011


Üle pika aja on nii palju positiivsust olnud,ma olen õnnelik..mul on tunne,et ma kiirgan lausa õnnest. Suvetööd said läbi nüüd,kuigi keemia 2.kursus läks siiski augustisse,aga õnneks nüüd ei pea enam õppima ja pingeliselt koguaeg mõtlema koolile.
Mulle meeldib,et ma olen üle pika aja RAHUL asjadega,isegi ei viitsi ilma üle nuriseda,sest siiamaani on mul suu kõrvuni olnud. Jaanipäev tuleb ka jälle sündmuste rohke,nagu iga aasta- saaremaale,venna sünnipäev on ka nimelt 25.juuni. Seega näen ma üle pika aja oma vanavanemaid & teisi sugulaste nime kandvaid inimesi. Tegelikult ma lausa ootan saaremaale minekut,sest ma olen niii pikalt siin tallinnas kopitanud,et tahaks juba eemale siit. Oleks ju tore,kui üks isik saaks veel kaasa tulla,aga elan üle selle 1 nädala(ma looodan!!).

0 comments: