BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 1, 2011

weird..



Imelik on see,et oleks justkui kevad,aga lumi on veel sulamata.Mis siis,et mul on siiski sellest pimedusest tingitud väsimus peal,ma tunnen,et varsti ongi see aeg,kui massiliselt ostetakse kummikuid,et sulanud lumest tekkinud veest läbi käia(gosh,kui keeruline lause tuli).
Kuulan terve päeva juba Keri Hilson-All the Boys,kuradima hea laul..Arvestades,mis mul peas toimub,mis meeleolu mind valdab ja see laul.. kogu kompott on koos! Ei,ma pole mingi mustades toonides ja emo,aga vahel onju selliseid vastikuid nostalgilisi hetki,kus kahetsed ÜHTE tobedat viga oma elust niiiiii meeletult,et tahaks peadpidi teki alla end peita.
Imelikud asjad toimuvad. ma näen imelikke unenägusid,ma saan inimestega,kellega ei kujutanud ette ka,et hakkan hästi läbi saama,suhteliselt hästi läbi ja muidugi ei ole head ilma halvata - mõnega ka halvemini läbi,kui ennem.
Kõik toimib kuidagi vastupidi..ma teen asju,mis pole minulikud.peaks kuhugile ravile minema või teraapiat harrastama?

0 comments: