BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 31, 2010

Oh kooliaeg,oh kooliaeg! Siit see siis tuleb,ostukeskused on ummistatud seoses koolieelse shopingutega ja igalpool reklaamitakse aina kooliga seostuvaid asju.Kahju muidugi,et need head soojad ilmad,pikad valged õhtud ja ükskõik mis kell ärkamine otsa saavad,aga oodates järgmist suve ongi rohkem,mille nimel pingutada.
Ma ei tea,kas ma olen natukene põrunud,aga minul on ALATI harjumisega raskusi. Nimelt võtab minul väga kaua aega,et harjuda näiteks kasvõi uue kooliga või uue režiimiga ning alati ma igatsen nö "vanu aegu" meeletult kaua taga.Loodame,et kooliga harjun ma kiirelt.
Oeh,viimased 2 nädalat möödusid kiirelt.Nii palju oli teha,igalpool käia ja muidugi ka nalja,hea lõpp suvele :)
Kõik on hetkel heas korras & head algavad kooliaastat!
take care

0 comments: