BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 15, 2010

LÄBI !!! L Ä B I !!!!!!! See pingeline,vastik õppeaasta on möödas.Kõige nõmedam kooliaasta üldse minumeelest,nii õppimise,kui ka inimeste suhtes,aga see on nüü Läbi(jah,see sõna väärib suurt tähte)
Noniii.Esiteks,kuna mu ema kasutab nüüd Davinesi värve Affinage asemel,siis on mul 2 erinevat värvi peas ja emme tegi ettepaneku kolmandale lahendusele mis on värvi mahavõtja.Oiii kuidas ma kardan,aga noh,endal mul on nõudmised laes,mis teha.Peaaasi,et ma ei peaks parukat lõpetamisele panema(hahaha,head reklaami teen emme tööle)
avastasin mõnusad lood HU? poolt.Täitsa kuulatavad ja head,poleks uskunudki.Kuigi ma just rääkisin enda räpihullusest,ei see pole kuhugile kadunud.
ja minu fitness nädalal on juba teine päev ning siiamaani täitsa edukalt läinud,mis on järjekordne üllatus minupuhul.
aga mõnus päike on ja lõpuks on suvealguse tunne,niiet baiii,mates.

0 comments: