BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 8, 2010

maybe it's my foult?

Tänane koolipäev lõppes IMELISELT,nimelt ennem 7.tundi tundsin ma juba,kuidas kõhuvalu hakkab jalust nõrgaks võtma,aga muidugi oli 8 tundi. Ennem 8'da tunni lõppu saime tulema tunnist ja siis ma ootasin ema kooli juures 5 minutit,mille terve aja ma nutsin,sest mu valu ei andnud järgi(ma ei kujuta ette,mida need inimeseda arvasid,kes mööda kõndisid või sõitsid).Koju tulles nimelt parem ei hakanud ning ema oli juba 8 korda paanikashoki saanud ja oli vist parem arsti juures ära käia.Mingi asi mul seal oli,aga ma ei saanud täpselt aru,igatahes mingeid tablette pean neelama ma nüüd.
Õnneks mingit kehalise vabastust vms ma ei saanud,sest kuna homme esimese tunni ajal on 100.meetri jooks ja seda üksinda pole väga tore järgi joosta,ma pakun :)
Üks päev läheb teise järel minumeelest AEG LENDAB,sõnaotsesesmõttes.
Oli tore,take care.

0 comments: