BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, September 26, 2010

diivan,läpakas,telekas - PÜHAPÄEV

PALJU ÕNNE MARII-ANET VASAR!!! :*
Jah,lõpuks on siis see päev,kus netu saab lotopileteid ostma hakata. Eile tähistasime linnas muidugi seda ja koju maandusin ma jälle pool 5. Kuidagi juhtub,et ma valin koguaeg sama kellaaja.Magamatus on tegelt seda väärt ka,sest tore õhtu ja netul ülimõnus sünnipäev :)
Ma usun,et see pole kellegi jaoks uudis,et pühapäevad on kõige nõmedamad päevad üldse,ainuke hea asi on pühapäeva juures on Keeping up with the Kardashian'i maraton päeval & õhtul uus osa.Isegi kell liigub pühapäeval kiiremini,kui tavaliselt.
aaa,ja muidugi PALUN,minge Step up 3-D vaatama,see on lihtsalt ÜLIM film.Ma ei suuda ära oodata,kuni selle dvd välja tuleb.
Okei,ma võtan ennast kokku ja võtan kell 3 päeval pidžaama seljast ära. Õudne rämpstoidu isu on,aga õnneks ma ei viitsi poodi minna.

0 comments: